In body form + ACT*

Hodina zaměřená na spalování tuků a formování postavy. Jedná se o jednouché vytrvalostní cvičení střední zátěže bez tanečních prvků. s využitím různých pomůcek ( stepů, činek, gum, expanderů, míčů ) za doprovodu moderní hudby. Maximální tepová frekvence dosahuje 130 tepů za minutu, což je základ pro spalování tuků. V této hodině vycházím ze svých zkušeností, které jsem během dlouholeté praxe získala. Cvičíme celou hodinu ve sportovní obuvi.

(*Pro více informací o metodě ACT, klikněte ZDE.)

Zdravá záda + ACT*

Pro cvičence, kteří neznají tuto metodu, doporučuji jednu individuální hodinu před skupinovým cvičením.

(*Pro více informací o metodě ACT, klikněte ZDE.)

Pilates + ACT*

Je metoda cvičení, kterou vyvinul Joseph Hubertus Pilates.

Je zaměřena na zlepšení koordinace pohybů, kondice, flexibility a koncentrace. Cíl cvičení spočívá v propojení a vědomé souhře těla a mysli. Zároveň se dodržuje postup posilování svalů od hlubokých k povrchovým. Základem cvičení pilates je cvičení na podložce (Matwork ) v různých pozicích vleže, v sedě, v kleku a ve vzporech. V úvodní části hodiny ráda zařazuji cvičení ve stoje (standing pilates ), přičemž se v průběhu zaměřuji na další balanční a rovnovážné cvičení.

Důležitou součástí pilatesu je na začátku hodiny zahřátí (warm up )a na konci hodiny protažení (strečink ).

Na začátku hodiny cvičíme ve sportovní obuvi, zbytek hodiny cvičíme naboso na podložkách.

(*Pro více informací o metodě ACT, klikněte ZDE.)

Power joga + ACT*

Patří do stylu body and mind – tedy souhra těla a mysli. Power joga je dynamičtější verze jogy s plynulými přechody z jedné polohy do druhé, které protáhnou a posílí všechny svaly a harmonizují celé tělo. V power joze se naučíte pozdrav k slunci, vyzkoušíte pozice  bojovníků. Nezapomeneme na správné dýchání, které je důležitou součástí.

Cvičíme na boso na speciálních podložkách.

(*Pro více informací o metodě ACT, klikněte ZDE.)

Jogalates + ACT*

Kombinace pilates techniky a power jogy.

Tato hodina je vhodná pro všechny cvičenky i cvičence.

Pro mě top cvičení, hodina je vedena v klidném tempu.

Cvičíme naboso na velkých speciálních podložkách.

 

(*Pro více informací o metodě ACT, klikněte ZDE.)

Pro děti

Cvičení pro děti od 6 let

Všeobecná pohybová průprava, základy aerobiku a tance

hravou formou. Dětí cvičí ve sportovní obuvi.

Cvičení pro předškolní děti od 3 let

Všestranné cvičení hravou formou. Cvičení je vedeno

v přátelské rodinné atmosféře. Rodiče dětí mají možnost zůstat

v tělocvičně. Děti cvičí ve sportovní obuvi.

 

Kde se cvičí

Kde se cvičí

Jiráskovo nám.

500 02 Hradec Králové

Tělocvična ZŠ Jiráskovo náměstí

Jiráskovo nám.

500 02 Hradec Králové

Začínáme v pondělí 3.9. 2018